التخرج :)


Image

ساعاتُ فرحٍ 🙂 ، وأخرى حزُن 😦   كانت تُزاحمها ~
و همةٌ عالية [تمحو ] لحظات ضعفٍ كانتْ تعتريها !
حُلمٌ و هدف .. و طموحٌ ما زالَ يُعانق سابع سماء !
اجتمعا .. لـ نسجْ أجملُ الأيام والشهور ،،
و اربع [سنين ] من حياةِ أمل ^^
دقائقٌ تمشي بعجل ~
أصبحتْ [ الآن ] طيفٌ من ذكرياتٍ ماضية ~

بفضلِ الله ، أنهيتُ مرحلة من حياتي ،،
و بالطبعِ فإنَّ رحلةُ العلم لم تنتهي بعد 😉
فـ العلم ، كالبحرِ لا ساحل له .. !

متفاءل جداً بالقادمُ !
و لحظاتٌ سعيدة ،، ما زالتْ تحفُ قلب [ أمَـل ] 🙂
فـ شُكر كبير يا الله ،،
و ثناءً وحمداً لا ينتهيان أبداً ! 🙂

تخرجي من مراحله كنت اعتقد اني مقيد بهاا اعتقد اني مازل لدي هذا الشعور اني كنت مقيدا لاسباب كتيره لاننا في مصر طبعا فكل تفكير اهلنا اننا لازم ناخد شهاده مش مهم المهم فعلاا اني خرجت بحاجات كتيرره قوووي خبره حياه ومواقف , علي اصحاب كتيرره ,علي مواقف عمري ما هنساهاا طووووووووول حياتي وعلي ما اعتقد قابلت اجمل شخص في حياتي 🙂

اكيد اتعلمت ده اكيد حتي لو كان العلم ده مجرد كلمه زي الالجورزمات  (معلش هكتبها بالعربي) ديه مش مجرد كلمه ده عاالم بس اقولكم علي سر احنا اخدنها كده مجرد كلمه 🙂 اهااا شئ يحزن متقلقوش انا اتعلمت عنهاا اكترر مع نفسي تعرفوا كان نفسي اتكلم اكتر عن كل لحظه انا عشتهاا في المراحله ديه من ساعه اول يوم اما روحت مع اختي الكبيره وقابلت ناس انا اول مره اشوفهم في حياتي لغاااااايه يوم الحفله وهما بيرقصوا معايااا وكماان ايام مشروع التخرج ده بقي حكايه لوحده بس انا فرحان اني عملت حاجه من الحاجات الي كنت بحلم بيها في مشروع التخرج مكنش مجرد نجاح عادي وبشكرر قووي الجروب بتاعي وكل الي ساعدني في اني احقق ده قوي من جماال المراحله ديه وتعبهاا انا فرحااان انهاا عدت بسلام بشكرر ربنا شكرر كبيرر قوووي والحمدلله حمدا كثيرا انا متفأئل قوووي بالي جاي خططي ايه هتعرفوهاا بعد كده لكن خليني اقولكم علي سررر انا هعمل حاجه شريره في المستقبل القرررررريب قوووي هتكلم عن الدكتره العمالقه الي عندناا ههههههههههه بطريقه شريره شويه استنوني قرريب اتمني ليكم ولياا مستقبل باهر سلااام ^^

2 thoughts on “التخرج :)

Leave a Reply

